Nasotte SDR TRANS Logo NASOTTE
De ce noi? Servicii Galerie Destinații Contact
Solicită Ofertă
Înapoi la pagina principală

Termeni și Condiții

Nasotte SDR TRANS - Transport Auto Internațional

1. Informații Generale

Nasotte SDR TRANS (denumită în continuare "Compania", "noi" sau "prestator") este o societate comercială înregistrată în România cu următoarele date:

  • Denumire: NASOTTE SDR TRANS
  • CUI: 34256853
  • Număr înregistrare: J2015000264240
  • Sediu: Str. Simion Bărnuțiu, Nr.6, Camera 11, Sighetu Marmației, Maramureș, România
  • Data înființării: 19 martie 2015
  • Telefon: +33 619 571 008 (FR) / +40 740 905 572 (RO)
  • Email: ienci.sandu@icloud.com

2. Acceptarea Termenilor

Prin utilizarea serviciilor noastre de transport auto internațional, confirmați că ați citit, înțeles și acceptat acești Termeni și Condiții în totalitate. Dacă nu sunteți de acord cu acești termeni, vă rugăm să nu utilizați serviciile noastre.

3. Servicii Oferite

Compania oferă servicii de transport auto internațional pe rute România - Europa, inclusiv:

  • Transport autoturisme pentru dealeri auto
  • Transport flote auto pentru companii
  • Transport autoturisme pentru persoane fizice
  • Servicii de transport cu licență și asigurare CMR

4. Obligațiile Clientului

4.1. Furnizarea Informațiilor

Clientul se obligă să furnizeze informații complete și corecte despre:

  • Vehiculul/vehiculele care urmează să fie transportate
  • Punctul de ridicare și destinația
  • Date de contact valide
  • Documentele necesare pentru transport internațional

4.2. Starea Vehiculului

Clientul garantează că vehiculul este în stare de funcționare și că toate informațiile privind starea tehnică au fost comunicate complet și corect.

4.3. Documentație

Clientul trebuie să furnizeze toate documentele necesare pentru transportul internațional (carte de identitate a vehiculului, acte de proprietate, etc.) în termenele stabilite.

5. Obligațiile Companiei

5.1. Execuția Serviciului

Compania se obligă să:

  • Presteze serviciile în conformitate cu standardele profesionale
  • Asigure vehiculele transportate prin asigurare CMR
  • Respecte termenele de livrare convenționate
  • Mențină comunicare constantă cu clientul pe parcursul transportului

5.2. Licențe și Autorizații

Compania deține toate licențele și autorizațiile necesare pentru prestarea serviciilor de transport auto internațional.

6. Prețuri și Plăți

6.1. Oferte de Preț

Prețurile sunt comunicate prin oferte personalizate și pot varia în funcție de:

  • Distanța de transport
  • Tipul și dimensiunea vehiculului
  • Numărul de vehicule transportate
  • Urgența transportului

6.2. Modalități de Plată

Plățile se pot efectua prin modalitățile stabilite în contractul de prestări servicii. Detaliile vor fi comunicate la confirmarea comenzii.

6.3. Anulări

Anulările trebuie comunicate în scris. Condițiile de anulare și eventualele penalități vor fi specificate în contractul individual.

7. Asigurare și Răspundere

7.1. Asigurare CMR

Toate transporturile sunt acoperite de asigurare CMR (Convenția referitoare la Contractul de transport internațional de mărfuri pe șosea) conform legislației în vigoare.

7.2. Limitări de Răspundere

Răspunderea companiei este limitată la:

  • Pagubele acoperite de asigurarea CMR
  • Daune produse prin neglijența directă a companiei
  • Valoarea maximă stabilită în contractul de transport

7.3. Excluderi

Compania nu răspunde pentru:

  • Daune preexistente nedeclarate
  • Întârzieri cauzate de forță majoră (condiții meteo extreme, restricții vamale, accidente rutiere neprevăzute)
  • Defecțiuni ascunse ale vehiculului
  • Bunuri personale lăsate în vehicul (clientul este responsabil să golească vehiculul)

8. Reclamații

8.1. Procedura de Reclamație

Reclamațiile trebuie formulate în scris la adresa de email ienci.sandu@icloud.com în termen de:

  • 24 ore pentru daune vizibile
  • 7 zile pentru daune ascunse

8.2. Soluționare Alternativă a Litigiilor

Conformitate ANPC: Clientul poate accesa platforma de soluționare alternativă a litigiilor (SAL) prin ANPC sau platforma SOL (Soluționarea Online a Litigiilor) la nivel european: ec.europa.eu/consumers/odr.

9. Protecția Datelor

Datele personale ale clienților sunt procesate conform Politicii de Confidențialitate și Regulamentului GDPR.

10. Forța Majoră

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale dacă aceasta se datorează unui eveniment de forță majoră (calamități naturale, război, pandemii, restricții guvernamentale, etc.).

11. Legea Aplicabilă

Acești termeni și condiții sunt guvernați de legislația română. Orice litigiu va fi soluționat de instanțele competente din România, conform legislației în vigoare.

12. Modificări

Ne rezervăm dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții. Modificările vor intra în vigoare la data publicării pe site. Utilizarea continuă a serviciilor după modificări constituie acceptarea noilor termeni.

13. Contact

Pentru întrebări legate de acești Termeni și Condiții, ne puteți contacta la:

  • Email: ienci.sandu@icloud.com
  • Telefon: +33 619 571 008 (FR) / +40 740 905 572 (RO)
  • Adresa: Str. Simion Bărnuțiu, Nr.6, Camera 11, Sighetu Marmației, Maramureș
Ultima actualizare: Octombrie 2024

Folosim cookie-uri esențiale pentru funcționarea site-ului. Detalii